środa, 27 marca 2013

Weronika







15 komentarzy:

  1. jedynie ostatnie mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia *o*

    Bardzo spodobał mi się Twój blog i nie stwierdzam to po jednym poście, jednak troszkę sobie poczytałam. znajesz obserwację za obserwację? Jeżeli tak, to zapraszam do obserwowania, a jeżeli jż to zrobisz to daj mi znać, a ja napewno się odwdzięcze :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Przedostatnie zdjęcie jest fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  4. kupilam w naturze za 9zł:)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zdjęciach nie jestem ja ^.^
      Ale w imieniu Weroniki , dziękuję <3

      Usuń
  6. świetny sweterek i urocza modelka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia ; ) Gdyby jeszcze była lepsza jakość to już wgl.

    OdpowiedzUsuń